Domo-kun Hand sayasayangawaksangad² ♥: tade kejew :D My Melody Blinking

Monday 31 October 2011

tade kejew :D

hay . korang sume belum bangun lagi kew ? ape lhaa , ta elok auww bgn lewatlewat . bak kate org tuatua rezeki ta masuk kalaw bgn lewat *eh, da tua kew aku ? haha . hmm , semalam saya tido pukul 1a.m . korang tawu sy buad pew smpai tido pukul 1 a.m ? haa , buadd ape lg kalaw bukann meng-update.blog- si jejaka hensem tapi playboy . HAHA . sanggup tido lewat auww , semata-mata naa cite sal die . hehe :'D . tapi sambil tuhh saya online fb gapp , tulahh keje seharian sy kat umahh . update.blog n online fb . *ishish ko nim ainaa, cam tade keje laen jew an ? ( memang pun :D ) okay , balik pada story tadi . walaupun keje seharian sy meng-update-.blog , tapi makan tetap penting auww . saya kena makan banyakbanyak na gmuk mcm budak laem . nim ta slalu jer kena ejek ngan kawankawan *amboi, mentangmentang lha aku kurus. jahat giler korang :'( 
huh , ade tips untuk gemuk ta ? sbb saya dup at umahh nim slalu jer makan bnyak , tp ta gemukgemuk pun . saya pun pelikk -.- hee , tapelaa ta gemuk pun , saya dah bersyukur okay . nasib baik lha sy nim ta gemuk mcm adibah noor . omg ! haha :D ~ *sory yew kak dibahh. chill :) . jahad an saya nim ? ta pasalpasal jd gosip kak dibahh nanti . *masyaallah . hee . okay lha korang ea , my 'daddy' dh bukak medan ceramah daa . ta sanggup saya na dgr ceramah die .  hihi . lagi pun saya belum mandi nim , bgnbgn terus online . ops , mksudd saya lps basuhh muka lha . hoho ~ dahdah , na out dah nim . jangan lupe tinggal komen korang kat bawahh tuh ea : byee ^^ 

No comments:

Post a Comment