Domo-kun Hand sayasayangawaksangad² ♥: jejaka hensem tapi playboy ♥ ! My Melody Blinking

Monday 31 October 2011

jejaka hensem tapi playboy ♥ !

hay , assalamualaikum ;)
hmm , rasenya dah lame saya ta update blog . rinduu lak >,< biase lha saya nim an org penting sbb tuh lha selalu busy . cheh ! HAHA XD *perasann jep -.-
okay ari nim saya na cite skit sal jejaka hensem tapi playboy . OPS !. haha . na tahu knp saya panggil die jejaka hensem tp playboy ? haa , sbb die hensem sangadd auww . saya pum terpikat kat die auww  . cheh *kantoi :D
hahaha . tp syg lhaa , die playboy . ee , ta suke lha mamat playboy . wlupn sy ta sukew mamat playboy , tp sy accept jer relationship die . rugi taw kalaw tolak . hihi ;)
eheh , tibetibe jer rase rindu lax kap die . ape nim ? daa jatuh hati kew ? ohh noo !.... sahh saya daa jatuhh hati kat die :'). anywy , saya ta harap pun cinta dpde die . saya sedar saya nim siapa an jika na d bndingkn dgn exgf die . kawann pun da kire okay bg saya ^^ . korang na tawu ta knp sy bolehh jatuh hati kat die ? sbb die pndai amik ati saya , katakata die sngad romantikk auww . haaa, pdhal ayat biase jer :'D . hee, kiteorg kaple kejapp jer . katenya ari sabtu kite clash ea ? huh , hancur hati saya biler awak ckp mcm tuhh </3 . haha, saya ta kesahh pum . jnji dpt try , kejap pun jadi lha . hoho ~
walaupun die playboy , die baik sangad auww . saya rase bangga giler sbb dpt kenal die . awk , thanks ea sbb hadir dalam hdp sy :) *sukew shangad :'D . awakawak , kenpa awak nim ensem sngadd eh ? kalaw lha saya dpt bf sehensem dn sebaik cam awakk . sumpahh , saya akann setia n cintaa kat mamat tuh sorang jer . chewahh ! *cam sengal jer ayat .huh.
okay lhaa , mybe tuhh jer kot yg saya na cite at korang . mne boleh bnyakbnyak , nanti korang jatuh hati kat die lax . diamdiam jatuh cinta . HAHA :D . ehe , korang na tengok pic die kew ? takyahh lha eaa , biaa saya sorang daa ar yg tgk . hee , okay . byebye  ;)


kay , nim lha minho . minho hensem an ?
tapi , hensem mamat tuh lagi *maem angim :D

No comments:

Post a Comment