Domo-kun Hand sayasayangawaksangad² ♥: i-city & airterjun gabai :) My Melody Blinking

Sunday 20 November 2011

i-city & airterjun gabai :)

hey . saya nak story sikit pasal kiteorg g jalanjalan smbil cari ketenangan . chewahh . aha :P semalam , saya g i-city at Shah Alam ngan family kaka n pksdre . memg best giler lha dapat g sane . mesti korang dahh penah pegi an ? sapesape yg ta penah pegi tuhh , ajak lha ur mum or dad pergi holiday at sane . hm , tmpat die cantik . time saya duk sane ase mcm dup Disneyland jep . fuhhh , memg cantek lhaa . kwsn die penuhh dgn lampulampu . eh , nme lg i-city kann . HAHA . die ade bnyak tmpt auww . tmpat salji punn ade . tp kiteorg ta masuk pun kwsn tuhh . a'ahh , sbb kwsn salji tuhh dah tutp . hehe . kiteorg g pkul 9 mlm , pkul 1 pg bru balikk . wooo , giler kann ? haha . sbb trlalu enjoy , ta prsan yg jam tuhh da pkul 1pg . hm , saya jeles tgk mreka uhh , sume ade gf/bf . mereka ? sapee eih ? haa , mereka tuhh pelancong lhaa :D masingmasing pergi ngan psngn . jeles wooo , saya pum nak mcm tuhh gak . haha . tp bukan skrg lhaa . after finish study , dpt keje elokelok . bru lhaa saya nak mcm diorg . hihi . *gatei kann saya nim . auww :D . ramai giler yg pergi sane , lakilaki ensem siot . aishh , sukenyaa . aha . ade yg pndg kiteorg , ade yg amik gmbr kiteorg . amboi gatei no hang . ensem stare mne pun die , hati saya just untuk someone tuhh jep . takde untuk org lainn . cheh .


okay , saya dahh mls na cite psl i-city tuhh . kalau na tawu tmpt die mcm mne , pergi tgk sdri kay . hee :) now , saya na cite sikit psl airterjun gabai . heh . msti korg tertnya-tnya an , ape itu gabai ? lol , saya pun tataw ape itu gabai . tp ape yg psti kt stu kwsn perkmpungan org asli . wauu , bestnyee org asli yg stay situ . harihari boleh mndi air terjunn . huhu . tmpt die mmg menarik lha . best dapat mndi air terjun , sbb saya dh lame ta prgi mndi air terjun . haha . *darak. huh , memg ramai org tmbhtmbh cuti sklh nim an , lagi lha ramai . btw , lagi ramai , lagi best . dop gitu heh ? :D huh . rase dh mls aa na update lg . smpai sinim jelaa ek . nnti ade story bru , saya story kat korg sume kay :) kbaii ~

yg tepi sy nim , pksdre okay . not my bf . kiteorg memg 
rapat , sejakk kecil lg . so , jangan jeles eih . HAHA :D
*i'm with him at i-city :)

haaa , nim lha saya . gedik kann ? *memg punn . lalala :D
nim time saya mndi sungai , air die laju vs sejuk siot . 
tp tetap best . best gilakk lha ! HAHA .

No comments:

Post a Comment