Domo-kun Hand sayasayangawaksangad² ♥: anaksdre ku yg tersayang ♥ My Melody Blinking

Tuesday, 1 November 2011

anaksdre ku yg tersayang ♥

hey , assalamualaikumm ^^
um , rasenyaa ta sabar doe na tunggu hari raya aidiladha nim . bukann ta saba na raye , tapi ta sabar nak pergi 'KL' umahh kaka . daa boring tahap gaban dup umahh nim . maklum laa , tade keje na buadd >,<  kalaw ikutkan bnyak jer keje bolehh buad kap umahh nim , tapi malas jer lebihh . hee *kantoi daa . okay smbg balik story saya td , na tawu ta nape saya ta sabarsabar na g 'KL' ? sbb .... ta sabar na jumpe ngan anak sdre saya yg chumilchumil . blurkk , rinduu nye maksu dekat eryna ngan fadli . cheh :D . japp , mesti korang tertanya-tanya an sape si fadli n eryna tuh an ? haa , diorang lha anak sdre sy yg chumilchumil . comel mcm saya lha katekan . HAHA XD *perasan jep -.- eheh , bukann dua org jer anak sdre saya auww , tp lima lha . wow, bnyak kan ? heee :) diorang sume chumilchumil lhaa . tapi nakal sangadd . kdgkdg nak jer pukul diorg ngn batang kayu . *perghh ! garang giler mak sdre pun :D . haha . alaa , biase lha kann budakbudak memg nakal pun . sabo jelaa ^^ nakalnakal diorg pum , saya tetp syg diorg . syg gilergiler . kalaw bolehh ariari saya na peluk diorg taww . waaa , rindunyee :') korang na tak tengok anak sdre saya yg chumilchumil ue ? tgk gamba dhh aa . hihi .


anaksdre ku yg tersayang  
okay , nim lha si eryna balqis yg chumil mcm sy 
tuhh . :D hee , perasann jer saya nim -.-
 yg laki nim pum anksdre sy gap . chumil kan die ? sweet jep -.-
yg tepi tuhh mama die . comey sangad mcm teady bear . HAHA XD

kay , yg nim jer sy upload yg laemlaem tuh lain kali jela eaa :) okay , byebye  


No comments:

Post a Comment